Monday, December 12, 2011

ببینیم آسمان هر کجا ایا همین رنگ است؟


یه دوس‌دخترم نداریم شب بیدارمون کنه بگه دزد اومده بیدار شیم ببینیم واقعا دزد اومده فرداش دزدگیر نصب کنیم تو خونه‌مون، راه بیفتیم با ماشینمون بریم روستاهای دورو بگردیم توی مسیر با دو تا تیکه که ماشینشون بنزین تموم کرده لاس بزنیم اون ناراحت شه به روی خودش نیاره بعد خودمون بنزین تموم کنیم اون سوار ماشین یه یارویی بشه یه ساعت بعد برگرده با یه گالن بنزین، من بهم بربخوره شب بریم توی یه متل سر راهی بخوابیم و وقتی سکس می‌کنیم با هم، من بفهمم اون داره به کارگر پمپ بنزین فک می‌کنه و من خودم به همون تیکه‌هایی که توی راه لاس زده بودم باهاشون و بعد یاد حرف لکان بیفتم که امر جنسی وجود ندارد و ادای کارکترای فیلمای آنتونیونیو دربیاریم که ارتباظشون با هم مخدوشه و حرف همو نمی‌فهمن

دوس دختر اونجوری نداریم عیب نداره عوضش سِلیم اِوجی (Selim Evci) فیلم Iki Çizgi رو ساخته که معادل انگلیسیش میشه two Lines ؛ تازه محصول 2008 ترکیه هم هست


2 comments:

هما said...

کلی خندیدم
مرسی!!

ماهی کوچولو said...

زدی تو خط کارهای ترکی