Wednesday, February 2, 2011

قند


دبی – یا به تلفظ خودشون دووبای – یه شهر نیس یه بازاره که لابلای پاساژاش یه چندتا منطقه مسکونی مثل الکراما هم هست – البته تعداد هتلهاش هم احتمالا به تعداد مرکز خریداش باشه - ولی اینکه فکر کنین یه شهریه که حالا توش چند تا مرکز خرید هست و چند تا هتل، نه؛ این تعریف اصلا تعریف درستی نیست.
توی دوبی‌مول آخرین مدهای اروپا و آمریکا رو می‌تونین بخرین، با قیمتای نجومی؛ توی جمال‌عبدالناصر جنسای آشغال می‌فروشن، ما قشر متوسط مناسبتره از سیتی‌سنتر خرید کنیم. هزاران بازار دیگه هم هست که من نرفتم.
ضمنا توی دبی قند پیدا نمیشه! اگه عادت دارین باید با خودتون ببرین!

7 comments:

Unknown said...

چه جالب ! قضیه قند واقعا باورم نمیشه ! در ضمن سفرنامه نویسی خیلی عالیه. من عاشق خوندن سفرنامه هام.

Unknown said...

هی خلیل!
قند قاچاق می کنی یرادر؟

شکلات تلخ said...

نگفتی باید فرندت باشیم که عکساتو ببینیم یا نه؟
بیشتر چیزی که دوبی شده از بدبختی ماست.اینهمه ایرانی که رفتن اونجا سرمایه گذاری کردن و این همه توریست ایرانی که هر ماه میرن اونجا پولاشونو خرج می کنن
در مورد این که گفته بودی بی ریشه ای من که باور نمی کنم.اصلا به نوشته هات نمیاد!و

سیاووش said...

نمی دونم به نظر ام یه تمدن کاغذی بدون زیر ساخت و پشتوانه ی فرهنگی می یومد خیلی شیک خیلی منظم و خیلی باحساب و کتاب اما اصلن چیزی نبود که حس ریشه دار بودن کنی می دونی؟ ایروان عبوس بود ولی واقعی بود مثلن ولی دوبای نه من باور اش نکردم شاید هم از حسودیم بود ولی نه باور کن من ذاتن آدم حسودی نیستم

najoorha said...

سلام رفیق شاهرخ
من مدتی نبودم چون سر پروژه بودم و تازه دیروز برگشتم
یه ایمیل بهم بده. حتما . اینم آدرسش :
www.Rmousavi@gmail.com
به اون سه تا دبلیو اولش هم دست نزن . همین آدرس رو کپی کن .
منتظرم .


ارادتمند : ناجور

Unknown said...

من که قند نمی خورم
من تا حالا دوبی نرفتم

elham* said...

قند
دوبای بی قند
چای هم که فقط با قند